Striimikeikat ja livetallenteet

Laita luurit päähän ja nauti intiimistä LIVE-tunnelmasta siellä missä ikinä oletkin. 


Alta löydät järjestyksessä seuraavat LIVE-striimikeikat, jotka studioltamme lähetetään. Keikkojen seuraaminen on yleisölle maksutonta. Nämä virtuaalikeikat rahoitetaan Taiken ja yrityssponsorien tuella. Voit seurata tulevia keikkoja suoraan tältä sivulta tai YouTuben välityksellä. 



TULOSSA: Jarno Hiltunen

(Sponsored by: Sinun yrityksesi tähän?)


Bad Fellas ja Shades of Nowhere yhtyeistäkin tuttu Jarno Hiltunen esittää SAKON STUDION Virtuaalilivessä omaa soolomateriaaliaan sekä covereita.
 
Tiedot:



Menneet striimikeikat

Oheisesta soittimesta voit katsella ja kuunnella live-tallenteita menneiltä striimikeikoilta. Voit katsoa keikkataltiointeja myös suoraan tältä YouTube-soittolistalta.





SINUN YRITYKSESTÄSI SEURAAVA SPONSORI?

Striimikeikan sponsoroiminen on erinomainen tapa tukea musiikkialan nousua takaisin koronakuopasta. Järjestämme studioltamme suorana striimikeikkoja sitä mukaa kun eri sponsoriyritykset mahdollistavat keikkojen toteutumisen. 

Jokaisesta striimikeikasta maksetaan artistille asianmukainen palkkio ja SAKON STUDIO huolehtii mm. siitä, että lisenssit ja luvat ovat Teoston kanssa kunnossa. Näin myös korvaukset esitettyjen kappaleiden tekijöille tuloutuvat oikein. 

Sponsoroimalla SAKON STUDION striimikeikkoja yritys tukee artistia ja investoi samalla markkinointiin, joka tuo myös tuloksia. 

Miksi kannattaa ryhtyä sponsoriksi: 
  1. Esiintyjät ovat sitoutuneet tekemään myös vaikuttajamarkkinointia omissa somekanavissaan sponsoriyrityksen ja tulevan keikan promoamiseksi. Sponsoriyrityksellä on siis mahdollisuus näkyä isosti myös artistin somekanavissa.
  2. Striimikeikkojen digimarkkinointiin käytetään myös selvää rahaa SAKON STUDION toimesta. Kunkin esityksen digimarkkinointibudjetti on 500€, minkä ansiosta katsojia tulee olemaan varmasti. 
  3. Sponsoriyritystä tuodaan esiin johdonmukaisesti myös keikan aikana. Yritys voi näkyä lähetyksessä myös esim. logollaan ja yrityksen panostuksesta keikan mahdollistamiseksi voidaan puhua myös välispiikeissä.
Striimikeikkojen sponsorointi vaikuttaa voimallisesti mielikuviin yrityksestä. Kyse ei kuitenkaan ole vain löyhästä brändimainonnasta, jossa saamapuolella on vain esiintyjä. Kyse on yritykselle aidosti erittäin tehokkaasta markkinointitoimenpiteestä, jossa tuotetaan potentiaaliselle asiakaskunnalle aitoja elämyksiä. Kampanjaa tehostaa se, että yleisö pyritään saavuttamaan niiden kanavien kautta, joissa he muutenkin viettävät aikaa.  




Hinta?

Ketteryys ja kevyt kulurakenne kääntyvät hinnoittelussa asiakkaidemme eduksi. Lisäksi teemme jonkin verran hommia myös pro bono.


Kumppanit