Virtuaalikeikat ja livetallenteet

Laita luurit päähän ja nauti intiimistä LIVE-tunnelmasta siellä missä ikinä oletkin. 


Tältä sivulta löydät virtuaalikeikat, jotka studioltamme on lähetetty. Keikkojen seuraaminen on yleisölle maksutonta. Keikat on rahoitettu Taiken ja yrityssponsorien tuella. Keikat ovat nähtävillä myös YouTubessa



Livetallenteet menneistä keikoista

Oheisesta soittimesta voit katsella ja kuunnella live-tallenteita menneiltä striimikeikoilta. Voit katsoa keikkataltiointeja myös suoraan tältä YouTube-soittolistalta.
Jakke Poika on tamperelainen laulaja-lauluntekijä, joka toimii myös HMC publishingin biisinkirjoittajana. Oma soolomateriaali sisältää folk-henkisiä pop-kappaleita, joissa tarina on kappaleiden keskiössä. Tämän keikan ensiesitys oli 23.10.2022.

Manu Lehtimäki on hiljattain turkulaistunut laulaja-lauluntekijä, jonka juuret ovat Somerolla. Pehmeä laulusoundi, huuliharppu ja kitara tuovat omat ja lainakappaleet lähelle kuulijaa. Ensiesitys 16.7.2022.

Jarno Hiltunen tunnetaan hyvin Turussa mm. legendaarisesta Badfellas-yhtyeestä. Nyt soolouraa tekevän Hiltusen virtuaalikeikalla kuultiin monipuolisesti omaa ja muiden tekemää biisimateriaalia. Tämän keikan ensiesitys oli 23.10.2021.

Mika Peltonen on aktiivisesti keikkaileva euralainen trubaduuri, muusikko ja lauluntekijä. Virtuaalikeikalla kuullaan ensisijaisesti omaa materiaalia. Ensiesitys 25.9.2021.

Jari Uutela on pitkän linjan laulaja-lauluntekijä Porvoosta. Virtuaalikeikalla hän esittää ensisijaisesti itse tekemiään kappaleita. Ensiesitys 21.8.2021.



HALUATKO SPONSOROIDA OMAN VIRTUAALIKEIKAN?

Virtuaalikeikan sponsoroiminen on erinomainen tapa tukea artisteja, jotka esittävät itse omaa musiikkiaan. Kyse ei kuitenkaan ole pelkästä hyväntekeväisyydestä, vaan artistiyhteistyö hyödyttää myös sponsoriyritystä.

Hyödyt sponsorille:
  1. Ruudulla näkyy jatkuvasti tieto siitä, mikä taho on sponsoroinut virtuaalikeikan. 
  2. Sponsoroitu virtuaalikeikka jää nettiin jopa vuosikymmeniksi ja vaikuttaa sponsorista muodostuviin brändimielikuviin lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. 
  3. Yleisö saavutetaan niiden kanavien kautta, joissa kuluttajat muutenkin viettävät eniten aikaa. 
  4. Keikan seuraaminen ei ole sidottu paikkaan, eikä yleisön määrälle ole ylärajaa, kuten tavallisella fyysisellä tapahtumalla. 
  5. Lisämaksusta mainostamme keikkaa sponsorin valitsemille kohderyhmille YouTubessa ja/tai Googlen Display-verkostossa.

Uusia striimikeikkoja järjestetään sitä mukaa kun eri sponsoriyritykset mahdollistavat keikkojen toteutumisen. Toistaiseksi keikkoja on järjestetty Taiteen edistämiskeskuksen maksamien apurahojen turvin.
Virtuaalikeikkojen sponsorointi vaikuttaa voimallisesti mielikuviin yrityksestä. Kyse on yritykselle aidosti erittäin tehokkaasta markkinointitoimenpiteestä, jossa tuotetaan potentiaaliselle asiakaskunnalle aitoja elämyksiä.  

Jokaisesta striimikeikasta maksetaan artistille asianmukainen palkkio ja SAKON STUDIO huolehtii mm. siitä, että lisenssit ja luvat ovat Teoston kanssa kunnossa. Näin myös korvaukset esitettyjen kappaleiden tekijöille tuloutuvat oikein. 



Hinta?

Ketteryys ja kevyt kulurakenne kääntyvät hinnoittelussa asiakkaidemme eduksi. Lisäksi teemme jonkin verran hommia myös pro bono.


Kumppanit