Tarvitsetko neuvonantajaa, rinnallakulkijaa tai apua toimintasi kehittämiseen? Kuulostaako brändisi oikealta? Puuttuuko manageri?
Joskus menestyminen on kiinni vain siitä, että tietää mitä siirtoja kannattaa tehdä seuraavaksi. Taiteilijoiden tapauksessa kyse voi olla myös siitä, että he tarvitsevat apua toimintansa kaupallistammisessa. Alla muutamia tapoja, joilla voimme auttaa.
Ilmaiseksi:
Komissiolla:
- Managerointipalvelut taiteiljoille »
- Brändikumppanuudet taiteiljoiden kanssa »
- Luvat musiikkimme käyttöön »
- Soittolistapalvelu liiketiloihin »
Kiinteään hintaan:
Edetään kohti yhdessä määriteltyjä tavoitteita
Coaching on rinnalla kulkemista, jossa edetään johdonmukaisesti kohti asiakkaan tai asiakasyrityksen kanssa määriteltyjä konkreettisia tavoitteita.Konkreettiset tavoitteet ovat tärkeitä, koska ilman oikeaa suuntaa, on lähes mahdotonta luoda toimivaa strategiaa (ellei tavoitteena sitten ole sammaloitua paikoilleen). Oikean päätavoitteen asettaminen jo heti startissa on onnistumisen kannalta kriittisen tärkeää.
Jos tiedät tavoitteesi jo valmiiksi, se helpottaa yhteistyön aloittamista. Mikäli tavoitteesi kaipaa vielä kirkastamista, tarjoan mielelläni apua ajatustesi selkiyttämiseen.
Pidempi yhteistyö mahdollistaa strategisemman lähestymistavan toimintasi kehittämiseen
Kun teemme yhteistyötä pidemmän kaavan mukaan, on minun mahdollista ottaa
paremmin huomioon asiakkaan yksilölliset tarpeet.
Silloin on helpompi keskittää resursseja juuri oikeisiin asioihin ja yhteistyön syvetessä myös toteuttava työ (kuten esimerkiksi strateginen sisällöntuotanto liidien hankkimiseksi) muuttuu yhä helpommaksi.
Myös artistiprojekteissa tämä on tärkeää, sillä on aivan eri asia manageroida keikkailevaa artistia, kuin esimerkiksi henkilöä, jonka pääasiallisena tavoitteena on saada mahdollisimman paljon striimejä Spotifyssa ilman keikkailua.
Myös markkinointiviestinnässä on huomioitava eri medioiden vasteajat. Mitä enemmän viestintää ja jakelua voidaan suunnitella ja kampanjoittaa etukäteen, sitä parempia tuloksia on mahdollista saada. Tämä koskee artistibrändien ohella yhtälailla myös yritysbrändejä.
Silloin on helpompi keskittää resursseja juuri oikeisiin asioihin ja yhteistyön syvetessä myös toteuttava työ (kuten esimerkiksi strateginen sisällöntuotanto liidien hankkimiseksi) muuttuu yhä helpommaksi.
Myös artistiprojekteissa tämä on tärkeää, sillä on aivan eri asia manageroida keikkailevaa artistia, kuin esimerkiksi henkilöä, jonka pääasiallisena tavoitteena on saada mahdollisimman paljon striimejä Spotifyssa ilman keikkailua.
Myös markkinointiviestinnässä on huomioitava eri medioiden vasteajat. Mitä enemmän viestintää ja jakelua voidaan suunnitella ja kampanjoittaa etukäteen, sitä parempia tuloksia on mahdollista saada. Tämä koskee artistibrändien ohella yhtälailla myös yritysbrändejä.
Kirkas visio, ketterät menetelmät ja selkeät tavoitteet auttavat menestymään
Vierivä kivi ei sammaloidu, mutta muut kyllä. Nykypäivän hektisessä maailmassa on tärkeää pystyä keskittämään energiansa oikeisiin asioihin. Yhtä tärkeää on kehittää nopeasti toimintaansa.Kilpailu on kovaa ja suurimman edun saa se, joka on markkinoilla ensimmäisenä tai tekee ensimmäisenä jotain, mitä muut eivät osaa tai älyä.
Hinta?
Ketteryys ja kevyt kulurakenne kääntyvät hinnoittelussa asiakkaidemme
eduksi. Lisäksi teemme jonkin verran hommia myös pro bono.